Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flinke , profesjonelle og rask behandle sak 🤩Jeg er fornøyd med fremtid ☺️
Har vært kunde siden 80 tallet gjennom LOfavør. Dette er et selskap som har en rask og enkel måte å gjøre opp en skade. Har fått den servic gjennom forsikringsselskapet som jeg ikke har forventet. Derfor har jeg ikke vurdert å skifte selskap, selv om enkelte andre selskap kan være rimeligere på enkelte forsikringsområder.
Oppfordrer kunden til å kjøpe gavekort hos deres samarbeidspartnere for erstatningssummen og lokker med rabatter - uavhengig om de har tilsvarende varer eller ikke. Om man ber om å få erstatningssummen overført til bankkontoen, så reduseres erstatningen.. På toppen av alt ble jeg behandlet av et kundeservicesenter i Danmark, som skulle formidle en tallkode på dansk. Snakk om Kafka-forsikring.
Veldig positiv kontakt med kundebehandler pr. tlf. for oss eldre. Raskt oppgjør. Kan absolutt anbefale selskapet til andre!
Meget profesjonell og informativ nettside,rask tilbakemelding,fikk oppgjør som forlangt i løpet av få dager
Hurtig og Venlig behandling,jeg trang ikke å gjøre mer enn gode opplysninger
Det er lett å dekke seg til avslag av mindre betydelige beløp til tross for hundrevis av millioner et forsikringsselskap drar inn i løpet av et år. Gratulerer, Fremtind. Månedlig blir et beløpt trukket fra ens lønn, gjennom Fagforbundet, hvis affiliasjon med Fremtind, ikke er noe jeg skulle ha et ord i laget med, og likevel tjener på meg. For første gang i livet mitt skal jeg få bruk for denne såkalte forsikringen, og det blir avfeid fra en e-post sendende kontormedarbeider som sikker har fylt deres spørreskjema til punkt og prikke uten å bry seg nevneverdig om sakens natur.