Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God behandling godt forklart vil anbefalle andre Har ingenting å klage på god sørvis og god behandling
Ringte forsikringen etter påkjørsel av Rein, fikk raskt svar. Fikk ett skade nummer og fikk beskjed om å ta kontakt med ett verksted for å få takst og reparert bilen. God service og kort behandlingstid.
Min sak angikk en endring av forskuddsbetalt reise som måtte annulleres pga. legebehandling. Tilbakebet via Framtind hurtig behandlet. .
enkelt og greit.fikk ordnet alt over telefon. leiebil sto klar på verkstedet når jeg leverte bil,
Best på skadeoppgjør. Fikk god og rask hjelp hver gang jeg havner i skade og trenger hjelp. De tar kundene på alvor.
Mine dårlige opplevelser går på at det er vanskelig å oppnå kontakt med noen i selskapet Fremtid Forsikring! Det kan ta timer å få svar på en enkel telefonhenvendelse, og når en har en sak gående som i mitt tilfelle, har dette tatt utrolig lang tid, mer enn 6 måneder!, å få et lite bad på ca 8m2 ferdig etter en vannlekkasje! Ingen beskjeder ble gitt fra firmaet som fikk tildelt oppgaven, og mine leieboere fikk også minimalt med beskjed når arbeidet stoppet opp! I forsikringssak nr 2 får jeg beskjed om at jeg ikke har innboforsikring som dekker noe, men får utbetalt penger for maten som var i mitt fryseskap som ble ødelagt pga strømbrudd. Jeg fikk i beløpet også noe for det som var i et kombiskap, men ingen erstatning hverken for kombiskap eller fryseskap!
Fikk ødelagt pakning/belg på en ny Miele vaskemaskin. Fikk oppgjør for reparasjon tre dager etter at skade ble meldt.