Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er en av de som hater å levere inn og etterspørre innmeldte saker, jeg venter gjerne flere uker eller månder før jeg kommer til saken. Dette er gjerne fordi jeg har en travel verdag og slike ting føles ringt å kjedeligt men det er en utrolig enkel sak, lett å føre inn og et selskap som er lett å melde inn til. Føler ikke noen spørr unødvendige spørsmål eller ikke tror på mine krav. Dette gjør det behagelig, og en enkel prosess når jeg tar meg tid til å føre sakene.
Veldig enkelt skjema å fylle ut og jeg fikk veldig raskt svar. Ble selv overrasket over hvor raskt og enkelt det var.
Kjempefornøyd med alt kjapt svar ryddig oppgjør forståelsefullsaksbehandler
fikk raskt plass på verksted som utførte fagmessig reparasjon
Veldig fornøyd! Rask behandling og imøtekommende dialog!
Veldig profesjonell behandling av alle saker. Enkle løsninger som gjør det enkelt og melde skade eller få hjelp.
Bytt selskap , til noen som vil hjelpe i en krise situasjon . Har tidligere hatt et annet forsikrings selskap og der var di imøtekommende , så jeg skal gå tilbake dit