Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ba om å få dekket utlegg i forbindelse med bryllup/reise. Saken ble sendt inn 28.sept og fikk ved purring i november beskjed om at saken var sendt til fagsjef og at jeg ville få svar i løpet av dager. Etter 3 purringer til og egen mail til Fremtind fra var kundekontakt hos DNB fikk vi fortsatt ikke svar. Ved purring per telefon 3 1/2 mnd etterpå får vi fortsatt beskjed om at saken fortsatt ligger hos fagsjef og at det skal purres opp, før saksbehandler plutselig sier at nei, vi får ikke dekket dette og hun skal sende oss en mail på dette vedtaket?! Dette tok lang tid og dårlig oppfølging underveis.
Noe lang ventetid på tlf, så valgte ring tilbake. Greit og fylle ut skadeskjemaet, rask utbetaling på konto etter 1 dag
De setter seg i behovet ditt og hjelper deg og det er det som trengs når uhellet har inntruffet.
Godt fornøyd med informasjonen.og god oppfølging .
Alt ordnet seg veldig enkelt og greit. Saklig gjennomgang om alt. Tusen takk for Fremtind forsikring.
Dårlig svår på en sake med reiseforsikring jeg hadde nødsituasjon reise å tilbake på hjemmelnade mitt og jeg har vært syk men ikke få positiv svår fra dere hvor jeg betale Hver månader reisefårsikringen
Etter å betalt innbo forsikring gjennom LO i 25 år uten å bruke den, så er resultatet skuffende. Jeg vil nå fine nytt forsikrings selskap, da det ikke er noe grunn å være forsikret gjennom dere da dere ikke deker plutselige skader på møbler