Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler alt gikk fort i svingene og jeg fikk ingen hjelp Vil absolutt ikke anbefale.
Er veldig fornøyd for fin forståelse og god service.
SakenTok lang tid ventet for lenge bahaneler saken min Noen ganger vurderer a bitte forsikringn
Når uhellet er ute, ønsker man at forsikringsselskapet skal hjelpe deg. Ikke at man skal ordne alt selv. Fra tlfnr. til leiebil, bergingsselskap og verksted (hvem som egentlig har avtaler med hvem) var svært vanskelig å få opplyst, siden det var forskjellige mennesker på forsikringen hver gang når de endelig svarte.
Fremtind fulgte opp melding om skade. Skaden måtte utbedres på to verksteder, noe Fremtind løste greit.
Det meste går enkelt og smertefritt. Rask saksbehandling. Men litt i det dyreste laget. Har hatt fremtind i 3 år nå. Å kommer til å bytte ene og alene pga pris.
Jeg har ikke hatt noe med Fremtind før denne saken.