Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangene jeg har vært i kontakt med forsikringsselskapet har oppfølgingen vært rask, god, og pragmatisk. Det er lett å få hjelp både på telefon og via mail. Topp service!
Kun 2-3 dager etter meldt tyveri, var oppgjøret på konto. Imponerende arbeid. Trodde ikke det kunne være mulig i disse dager.
Rask saksbehandling, tydelig beskjed om hva jeg skulle gjøre videre
Selvskapte/kundebehandler er kun opptatt av hva vilkårene sier å ikke saken det dreier seg om. Synd
Irriterende at saksbehandler gjør for slett jobb i første omgang og at man må bruke tid på klage. Saken var klar og klagen ble tatt til etterretning
God og rask saksbehandling. Enkelt å bruke deres nettbaserte skjemaer.
Vi bruker tusenvis av kroner i året på forsikring, når vi for en gangs skyld trenger hjelp så brukes alle triks for å unngå utbetaling. Ikke overraskende kanskje, men fortsatt skuffende.