Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prosessen var enkel. Lett å forstå og fylle ut skjema. Ingen unødvendige spørsmål. Fikk saken avklart etter én dag.
Fylte ut skjema på nett men snakka også med kundebehandler og da var saken i boks!
Fikk ikke godkjent erstatning av klær som ble klipt opp av ambulansepersonell fordi summen var lavere enn egenandelen vår, men ulykken var forårsaket av annen bil ved påkjørsel bakfra. Kan ikke forstå at dette da skal gå på vår egenandel , men det mener tydeligvis fremtind! Vil nå sjekke andre forsikringsselskap til alle våre forsikringer!
Dersom dere lurer på hvilken forbund dere skal tilhøre, anbefaler jeg LO favør! Alt er bra med hensyn til service, forståelse, medfølelse i en tung stund og rask behandling! Superfornøyd er jeg og min samboer!
Bra: Rask og enkel måte å sende forsikringssak på. Rask Respons. Dårlig: Klarer ikke forklare på en saklig måte hvrorfor en forsikring blir avslått. Dekker ikke ting som er mistet på sjø under reis da det ikke er dokumenterbart. (Reiseforsikring). Klarer ikke å opprette avtalegiro, selvom det allerede eksisterer på en annen forsikring hos dem. LO Fordeler merkes ikke.
Klare grei beskjeder. Greie håndverkere. Klarkomunikasjon
Rask behandling av skaden min på bilen. Fint med bonus på egen betalingen.