Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling. Lett å kommer i kontakt med saksbehandler på tlf. når en trenger det.
Saksbehandlere har blitt vrange. Tydelig at det er flere utlandske behadlere som er dårlig i norsk og tyder reglverket feil. Håper LO trekker seg vekk fra dette drittselskaper
Jeg og sambo er begge med i LO favør så vi slipper egenandel på innboforsikringssaker. Så når glasset på min telefon ble knust, meldte jeg inn saken, innen et par minutter kunne jeg velge hvor jeg ville levere inn telefonen, valgte butikk, leverte inn telefon, og vipps så var telefonen fikset. Og betalte ikke ett øre😊
Fikk hjelp med en gang og kundebehandler va veldig dyktig 😀
God kommunikasjon på mail/sms, raskt og ryddig oppgjør.
Dere aldri ta vare på kunde .. alltid prøve dere å finne en møte for ikke betale til kunde ...dere tar bare penger uten å gi noe service.
Er fornøyd med pris og den hjelp vi har fått.Rask tilbakemelding når vi tok kontakt