Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk automatisk svar på henvendelsen om at dette var en sak forsikringen dekket. Svar på skyldspørsmålet kom etter noen dager. Nå venter vi på verkstedet
Mer byråkratisk og fjernere enn da SpNN og lokal bank var vårt kontaktpunkt.
Jeg har fått greie svar og realt oppgjør tidligere, men den siste skademeldingen ble ikke besvart
Vår datter vart syk på charter tur til Kreta. Fekk god informasjon både automatisk og når me ringte. På grunn av god info kunne me skaffe dokumentasjon til saksbehandling raskt og nøyaktig. Veldig nyttig!
Jeg fikk innbrudd og ble fra stjålet i garasjen. Får avslag på erstatning fra fremtid! Var så mange innom saken og alle kom med sine spørsmål så blir den behandlet av en helt annen person som er innom saken i 2 minutter. Så velger han å gi avslag! Verste jeg har sett. Skal melde meg ut av fremtind forsikring.
Meldte inn skade på nett kveld, dagen etter var pengene på konto 👍 ikke noe om og men
Har bare innbo.Der har kontaktet to ganger for og komme tilbud .Ikke sett noen eller hørt fra dokker