Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundebehandlingen og veldig enkelt å melde skade.
Altid god tydelig og faglig behandling ! +++ opppfølging.
Fin og intuitiv nettside. Lett å fylle ut. Rssk klagebehandling. Kan ikke bli bedre.
Som langvarig kunde, som etterfulgte råd per telefon. Hadde jeg forventet mer. Avslag Ila en halvtime uten at noen tok kontakt med oss. Ingen oppfølgende spørsmål. Vi er ikke vandt til å sende skademeldinger men forstår vi heller burde ha ventet, fremfor å følge selskapets råd
2 uker mellom vær gang man får svar på en epost. Utbetalingen bare lommerusk av det skadeomfanget var kostet. Mellom 5-8 % av skaden var. Greit at det er 8000,- i egenandel på naturskader men at det skal trekkes 25% 2 ganger itillegg til det for at man skal få utbetalt noe som helst gjør det lite værdt det Ikke værdt tiden og pengene på å bruke Fremtind F.
Rask tilbakemelding og behandling når jeg skadet brillene. Kom på sykehus på GC for noen år siden ,bra oppfølging i flere dager
Har hatt ett innbrudd der verdisaker ble tapt og har mått bruke dyre forsikringen. Har ikke fått noen problem med fremtind alt gikk som forventet