Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De sørget for at jeg fikk best mulig dekning av skaden ved å bruke to forsikringer fra dem!
Styr unna dyreforsikring hos dette selskapet! Etter mange år som kunde uten å ha benyttet meg av forsikringen, gjorde de alt for å få mest mulig ut av mine egenandeler ( delte saken min opp i flere saker for å få x2 egenandel) og dekket heller ikke utstyr forordnet av dyrlege som renseservietter osv.
Tyveri fra en campingvogn, fylte ut skjemaet og det var det hele, enkelt og greit. Raskt oppgjør.
Hadde verkstedet /elkjøp hatt en ordning med lånetelefon i rep.- ventetiden, kunne det være greit. Egen reservetelefon er rimeligvis skrale greier. Power sin ordning er langt raskere.
Fra jeg sendte inn, til alt var oppklart og oppgjort gikk det rimelig kjapt. Har aldri opplevd noe negativt med mitt forsikringsselskap.
Dårlig kundebehandling. Vanskelig å komme kontakt med, De mistror sine kunder. Dårlig hjelp å få når mine briller er blitt stjålet
Blir fortalt av kundebehandler hva man skal gjøre over telefon. Men når vi gjør det på denne måten er det feil i henhold til deres vedtekter og får avslag. Situasjonen kommer heller ikke klart fram i vedtektene. Adresserte dette flere ganger til kundeservice, men de nektet å svare ut på hvorfor man IKKE skal gjøre ting slik som man blir fortalt av de. Det er toppen av dårlig kundeservice.