Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir fortalt av kundebehandler hva man skal gjøre over telefon. Men når vi gjør det på denne måten er det feil i henhold til deres vedtekter og får avslag. Situasjonen kommer heller ikke klart fram i vedtektene. Adresserte dette flere ganger til kundeservice, men de nektet å svare ut på hvorfor man IKKE skal gjøre ting slik som man blir fortalt av de. Det er toppen av dårlig kundeservice.
Er naturlig for meg å ha mine forsikringer sammen med min bank
Jeg har brukt Fremtind som forsikringsselskap i mange år, og er veldig godt fornøyd. De har konkurransedyktige priser, og veldig raske skadeoppgjør.. Veldig enkelt og lettvint å registrere en skadesak når du logger deg inn i din profil også.
Svært tydelig og hyggelig kundeservice. Rask behandling
Skaden var i Sverige og da hadde Fremtind all korrespondanse med aktuelle parter Enkelt og greitt for meg
Raske svar Greie oppgjør Vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler på telefon
Fremtid er valgt av jobben, så jeg måtte benytte dette selskapet. Var på jobbreise og hadde behov for ekstra overnatting og hjemreise i forb. med bilproblemer. Ingen dekning fra Fremtid.