Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og imøtekommende saksbehandler. Kjapp tilbakemelding.
Veldig fornøyd med Fremtind forsikring. Utmerket service.
Hyggelig samtale når vi la frem vår sak. God service. Det tok ikke lange tiden før alt var i skjønneste orden.
Fremtind brukte 6 uker på å behandle saken vor om vannskade på bad. De vende ikke tilbake på henvendelser. Der kom først fremgang i saken, da vi gav Fremtind en frist på 3 dager, ellers ble saken kjørt via advokar for vor side. Der finnes mange seriøse forsikringsselskaper i markedet, men vi mener ikke Fremtid er en av de. Tenk dere ekstra godt om, når dere velger forsikring.
Frå eg meldte skade til oppfylling, gjekk det 6 veker. Oppfylling vart fyrst iverksett etter purring. Den sjette veka vart eg oppringt av skadekonsulent, som hadde ei direkte ufordrageleg framferd over telefon. Då eg igjenn purra oppfylling var me komne mot slutten på juni og skade vart meldt tidleg april. Tilbakemelding eg mottok på den henvendinga samavarde ikkje med telefonsamtalen eg hadde med skadekonsulent i mai. Eg har heller ikkje fått tilbakemelding på spursmål eg har stilt i samband med mi skadeskutt. Hadde eg kunna gitt minus poeng i denne undersøkinga, hadde de fått det.
Kan bli bedre å svare på spørsmål i kunde portal og på E-post. Saken ble lukket uten jeg hadde fått svar på flere spørsmål
Fikk også tilbake egenandel .Viste ikke jeg hadde krav på.