Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flinke og hyggelige saksbehandlere som som brukte minimum med byråkratisk saksbehandling
Mine erfaringer er ikke bra. Jeg føler dere ikke tror meg! Dere kunne ha ringt meg før underveis.
Har nå hatt 2 saker som jeg ikke har fått hjelp med. 1. ødelagt telefon på reise til New York. Ikke dekket pga utenfor EU!?!?! 2. ødelgt reise pga ruteendring med 2 døgn. Nødvendig å kjøpe ny reise. Ikke dekket fordi det ikke var teknisk årsak til ruteendring. Det er ikke holdbart. Styr unna Fremtind.
Dårlig vudering i en sakk. det ble ikke tatt i betraktning fakta.har meldt en skade på en smart klokke som egentlig i utgangspunktet er vanntett og siden jeg var med den i sauna så fikk jeg avslag på saken pga dårlig kunskap av den konsulent som har vurdert saken.
rask behandling av skadesaker og skader ved bruk av der ved bruk reiseforsikring i utlandet
Jeg har hatt forsikring gjennom Fremtind i flere år og har i all hovedsak vært veldig fornøyd, både med pris og hva som dekkes. Når jeg nå sist fikk motorhavari på bilen min ble dette dekket (ettersom jeg hadde toppkasko). Jeg har fått inntrykk av at dette ikke dekkes andre steder. Oppfølgingen jeg fikk i forbindelse med skaden var dessverre heller dårlig og trakk veldig ut i tid. Generelt dårlig kommunikasjon rundt saken, men utfallet ble bra når det til slutt løste seg og jeg er fortsatt kunde der.
Er meget godt fornøyd med informasjon og oppfølging.