Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes det blir litt dumt og ikke få dekket mobilen når en har mistet den. jeg er alltid ærlig. så leser jeg i forsikrings papirene, hadde jeg mistet den på vann eller i sjøen så hadde jeg fått dekket den. så her kunne jeg faktisk ha lyget å fått den på forsikringen. Men jeg var ærlig å si det som det var. jeg har lett i flere dager etter jeg mistet den ute i naturen men finner den ikke i igjen. kan jo være noen har funnet den og tatt den selv. men heldig vist får di ikke åpnet den siden jeg har kode for å få brukt den.
Alltid fornøyd med dere.Har alt av forsikring hos dere.
God forsikring med kort behandlingstid👍 Eneste problem et at kvittering eller bilder må fremlegges, er ikke alltid like enkelt for alle😊
Kort behandlingstid, flott service. Hyggelige kundebehandlere. Lett tilgjengelige nettsider
Kloakk i kjeller, tok 8 mnd. Er fortsatt ikke ferdig. Vi som kunder har holdt i saken selv, ellers hadde ingenting blitt gjort. Tragisk.
God hjelp å få til positive serviceinnstilte folk som jobber i fremtind forsikring.
rask saksbehandling , null stress , de stoler på kundene sine som gjør at kundene føler seg ikke avhørt og dette gir trygghet og mye respekt .. tenker ikke å bytte FTF :)