Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Løsningen på saken min, ifølge Fremtind: Jeg må visst bare fortsette å kontakte flyselskapet som a) har brukt to måneder på å ikke klare å sende meg kofferten min, og som b) heller ikke svarer på henvendelsene mine, og håpe på det beste, for fremtind har i alle fall ikke tenkt å gjøre noe. Ikke et godt råd om lignende situasjoner var de i stand til å hoste opp, engang. Ville kanskje anbefalt Fremtind til min aller verste fiende, ingen andre.
Vil anbefale til andre og de har flott kundeservic.
Rimelig og god forsikring. Tap av gjenstand burde vært inkludert. Jeg fikk avslag på mistet giftering.
Da Fremtind Forsikring hadde fått alle bilag fra meg som de trengte for å behandle min søknad, gikk det kun 2-3 dager og pengene var på min konto.Veldig fornøyd.Vil fortsette å være kunde hos Fremtind.
Utrolig flott mottakelse og veldig god oppfølging gjennom vår kontakt med saksbehandler. I tillegg var saksbehandler opptatt av hvordan vår katt hadde det med en omsorgsfull tilbakemelding.😻
Hurtig oppgjør og god beskrivelse. God tilbakeføring, hyggelig og kunnskapsrik saksbehandler.
Har brukt forsikringen to ganger - en gang på bil, en på mobil. Hyggelige kundebehandlere, konkurransedyktige priser og effektive gode løsninger.