Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dårlig på dyreforsikringer blir oppgitt og irritert når ting som oppstår ikke kan dekkes
Har opplevd å bli fulgt opp på en god måte, fått hjelp og blitt møtt på en god måte, når jeg har havnet i en kjip og vanskelig situasjon
Rask kundebehandling.God app, som er lett å bruke. Et selskap med tillit til kunden.
Alt i alt superfornøyd. God og rask saksbehandling, aldri vært «vrange».
Rask behandling,saklig, hyggelig saksbehandler, fornøyd med oppgjøret
Jeg har fått stor problemer, på min mening. I kjeler har kommet grus vann. Det er ca.15 cm. vann, som stått lit over 12 timer. Jeg var veldig stresse, det er umulig og bo i fukt hus. Men min forsikring kompani har ordnet alt og veldig fort. Jeg er veldig fornøyd med det arbeid De har gjort hittil.
Det er jo en forutsetning at forsikringsselskapet kan nåes når man tenger det! Jeg oppnådde ikke kontakt utenom å gå via NSF, dette er ikke tilfredsstillende.