Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt i alt superfornøyd. God og rask saksbehandling, aldri vært «vrange».
Rask behandling,saklig, hyggelig saksbehandler, fornøyd med oppgjøret
Jeg har fått stor problemer, på min mening. I kjeler har kommet grus vann. Det er ca.15 cm. vann, som stått lit over 12 timer. Jeg var veldig stresse, det er umulig og bo i fukt hus. Men min forsikring kompani har ordnet alt og veldig fort. Jeg er veldig fornøyd med det arbeid De har gjort hittil.
Det er jo en forutsetning at forsikringsselskapet kan nåes når man tenger det! Jeg oppnådde ikke kontakt utenom å gå via NSF, dette er ikke tilfredsstillende.
Superrask saksbehandling og oppgjør ved operasjon på vår hund. Veldig fornøyd.
Dårlig oppfølging og lite veiledning. Var blank nei til det jeg spurte og lurte. Har all forsikring hos de, alikavell var det lite hjelp å få. Kommer til å bytte.
Et forsikringsselskap skal jo hjelpe kunder som havner uforskyldt i problemer, noe man tenkte at der var man sikret med beste reiseforsikring fra Fremtind. Min samboer skulle reie på en ukes pakketur til Syden fra Bodø, som er nærmeste flyplass til oss, mens hennes datter måtte reie fra en annen lokal flyplass til Bodø med Widerøe. Pga av uværet, så blir fly, ferger, hurtigrute, buss innstilt, så selv om at det var 19 timers beregnet tid fra ankomst Bodø til avgang Gran Canaria, så var det umulig å nå avgangen. Da mener Fremtind at mor skulle reist alene, mens datter da skulle bestille nye billetter for å reise på sin første utenlandstur på egen hånd. Dette ville tilsi at man måtte via OSL, med overnatting der og dyre flyreiser og kostnader større pakkereisen koster i utgangspunktet...