Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ingen hjelp , sendte meg til min bank for å starte en sak der eller med flyselskapet , son også mener at det er ikke deres feil. Merkelig at ingen tar ansvar .
Null respekt for kundene. Har ingen ønske om å hjelpe kundene. Tragisk dårlig. Kan begynne å ta tak i kundenes problemer.
Fikk fort svar. Selv om jeg ikke kunne få noe igjen
Fremtind reagerte med en gang de fikk beskjed fra meg. De gjorde umiddelbart alt de kunne for å hjelpe meg.
Så go kundebehandling og rimelig pris. Vil aldri flytte forsikring. Dei er der for deg. Uansett navn og tittel .
Lang ventetid på telefon, nekter å ta imot skademelding over telefon, kunde-/saksbehandlere med lite kunnskap om egne vilkår og bolig. Avtale med takstmann som gir svært lave estimater på skade. Følger ikke opp spørsmål som er lovet svar på. STYR UNNA!
Meget god kundebehandling, tilbakemelding og oppfølging, trengte ikke å bruke mye egen tid på saken.