Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang ventetid på telefon, nekter å ta imot skademelding over telefon, kunde-/saksbehandlere med lite kunnskap om egne vilkår og bolig. Avtale med takstmann som gir svært lave estimater på skade. Følger ikke opp spørsmål som er lovet svar på. STYR UNNA!
Meget god kundebehandling, tilbakemelding og oppfølging, trengte ikke å bruke mye egen tid på saken.
Damen som hjalp meg, gjorde meg rørt, med sin empatiske, serviceinnstilte og fantastiske servicen hun gav meg. En fantastisk person på alle måter. Her har alle saksbehandlere i Norges land noe å lære. Tusen takk for den faktiske hjelpen.
Kommer ikke til å anbefale dette til noen. Skade ble ikke vurdert fordi det var for lavt beløp. De skryter av null egenandel for 2 i samme husstand, men avviser et krav fordi beløp var under egenandel.
Raskt og effektivt oppgjør Penger på konto dagen etter
Alle våre forsikringer i Fremtind er høyeste kategori (Toppforsikringer). Vi har benyttet forsikringen noen ganger, og alltid er det samme positive erfaring med gjennomføring og oppgjør.
Måtte brukt forsikringen 2 ganger med bilskade, begge gangene har alt gått på skinner. Fra første tlf til leiebil var levert og bil hentet tok det to timer. Vi er veldig fornøyd.