Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
When I sign contract they was really nice for me. But when I need help getting worst. They dont really respect customers. Last time I have to wait two months for help and that was toooo long. So i change company I dont recommend
Svar på mail henvendelse i løpet av en time. Alt fungerte etter forventningene i videre behandling. Hentet ut ferdig bil i løpet av den tiden som var antatt.
Bruker ikke skjønn og oppleves som ovenfra og ned i sin holdning i kundekontakten.
De har en ryddig prosess og god dialog. Kan anbefales.
Behøvde ikke å tenke på noe. Alt ble ordnet gjennom forsikringen.
Elendig kundeservice!!! Saksbehandler svarer ikke telefonen, enten til lunsj, i møter eller gått for dagen, i 3 måneder nu. Kolleger sier saksbehandler skal ringe tilbake men det har ALDRI skjedd. Styr unna de her.
Rask behandlingstid og hyggelige mennesker i andre enden.