Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er veldig raske til å ordne opp med utbetalingen, både før og etter Corona. Svartiden deres ble meget heftig lang under Corona, likevel ordner de kjapt opp når du først får tak i de. Totalt sett er jeg svært fornøyd med de. Skal de forbedre noe, må det bli å matche servicen sin på epost, med den de viser på telefon. Det er alltid veldig bra service på telefonen, håper det blir samme standard eller bedre på epost også =)
Har alle mine forsikringer i selskapet, både hus-, innbo-, bil- og reiseforsikring. I alle mine saker overfor selskapet, har jeg mottatt oppgjørene rettidig og til min store tilfredshet. Basert på mine erfaringer med Fremtind (tidligere SpareBank 1 Forsikring), er dette en meget ryddig, trygg og god "samarbeidspartner". Jeg har egentlig vanskelig for å se noe forbedringspotensial hos selskapet i dag.
Jeg har ingenting å utsette på behandling av saken min. Svært godt fornøyd!
Jeg synes dette er ett firma som bruker lang tid og er skarp i mailsvar.
Skadet telefon kostet i 2018 kr. 3990,- Fikk erstatning 997,- med fradrag kr. 1000,- i egenandel. Modellen jeg hadde hatt var ikke lenger i salg, derfor tok de utgangspunkt i en nyere modell som er i salg nå og som er 2000,- billigere ved utbetaling av erstatning. Det er andre modeller av samme type telefon som er i tilnærmet samme prisklasse som den som ble skadet. Føler meg litt snytt.
Jeg fikk en full oversikt over hva som skulle skje og rettighetene ang leiebil. All denne informasjon kom allerede dagen etter skaden oppsto.
Har posetive ting å formidle familie og venner om dere, men etter den siste saksbehandlingen er jeg meget skuffet, da saksbehandlere lover å ringe, men ikke gjør det. Ps. Kundebehandlere jeg har vært i kontakt med er fremragende personer og gir tilbakemelding, men saksbehandler virker fraværende. Veldig fint system dere har med tilbakering. Glimrende.