Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare svindel og hører ikke på noe av det en prøver å si, de bestemmer seg for at de har rett og da er det det, nytter ikke klage.
Ikke mulig å få hjelp til noe som helst. Ser for meg problemene nå noe alvorlig skjer. Det tørr jeg ikke prøve ut. Må skifte selskap før krisen er et faktum. Så nære svindel som mulig! Betaler for ingenting.
Jeg hadde en sak med skade i utland og fikk ingen hjelp fra selskap.
Får ikke refusjon på avbestilling ved sykdom i familie, kun ved akutt sykdom av reisende, og reisen må påbegynnes på hjemsted, ikke andre plasser i Norge. Styr unna dette selskapet.
Får ikke forsikringspenger. Ekle medarbeidere. Blir sendt rundt fra person til person. Får kjeft når man ringer. Får avslag på oppgjør uten en gyldig grunn. Trenger noen som bryr seg om kundene sine.
Fraråder på det sterkeste dette selskapet. De framstår som useriøse, arrogante og uten handlekraft. Værre selskap skal du lete lenge etter. Hadde tilbakeslag i sluk grunnet ekstrem nedbør, og fikk vann i hele kjelleren. Dette er 4 mnd siden. Fuktekspert sier veggene absolutt bør rives da fukten er trengt opp i isolasjonen. Takstmannen (Fremtind) nekter.. Han ville bare fjerne de nederste bordene langs gulvet for så å la det tørke ved hjelp av byggtørker. Nytteløst. Han tillot å fjerne mer panel på noen av veggene etter ca 2.5 mnd, men det holder ikke. Fortsatt bløtt. Nå har jeg i tillegg til fukt fått en herlig flora av sopp, veggene er skjoldete av den. Har ikke vaskemaskin da jeg fremdeles ikke har fått en ny, og for så vidt hadde jeg ikke kunne bruke vaskekjelleren uansett da det ikke er strøm der nede. Jeg har over etg full av ting jeg reddet fra kjelleren, så det ser ikke ut her. De trenerer saken i det uendelige. Sende klager hjelper ikke. Kundebehandler er totalt fraværende. Jeg er nå forberedt på å kontakte advokat og dra dette så langt som nødvendig hvis de ikke får ut fingeren og kommer med en fornuftig løsning. Har toppforsikringen deres.. LO burde få opp øynene for hva de samarbeider med her.
Egenandel på skade leiebil er forsikret når man betaler med mastercard. Fremtind administrerer dette. Seks måneder har gått, Fremtind svarer ikke på mine eposter. Tror ikke jeg får pengene selv om jeg klart har krav på disse.