Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke forsikringspenger. Ekle medarbeidere. Blir sendt rundt fra person til person. Får kjeft når man ringer. Får avslag på oppgjør uten en gyldig grunn. Trenger noen som bryr seg om kundene sine.
Fraråder på det sterkeste dette selskapet. De framstår som useriøse, arrogante og uten handlekraft. Værre selskap skal du lete lenge etter. Hadde tilbakeslag i sluk grunnet ekstrem nedbør, og fikk vann i hele kjelleren. Dette er 4 mnd siden. Fuktekspert sier veggene absolutt bør rives da fukten er trengt opp i isolasjonen. Takstmannen (Fremtind) nekter.. Han ville bare fjerne de nederste bordene langs gulvet for så å la det tørke ved hjelp av byggtørker. Nytteløst. Han tillot å fjerne mer panel på noen av veggene etter ca 2.5 mnd, men det holder ikke. Fortsatt bløtt. Nå har jeg i tillegg til fukt fått en herlig flora av sopp, veggene er skjoldete av den. Har ikke vaskemaskin da jeg fremdeles ikke har fått en ny, og for så vidt hadde jeg ikke kunne bruke vaskekjelleren uansett da det ikke er strøm der nede. Jeg har over etg full av ting jeg reddet fra kjelleren, så det ser ikke ut her. De trenerer saken i det uendelige. Sende klager hjelper ikke. Kundebehandler er totalt fraværende. Jeg er nå forberedt på å kontakte advokat og dra dette så langt som nødvendig hvis de ikke får ut fingeren og kommer med en fornuftig løsning. Har toppforsikringen deres.. LO burde få opp øynene for hva de samarbeider med her.
Egenandel på skade leiebil er forsikret når man betaler med mastercard. Fremtind administrerer dette. Seks måneder har gått, Fremtind svarer ikke på mine eposter. Tror ikke jeg får pengene selv om jeg klart har krav på disse.
Mye rot med fakturaer. Gitt beskjed at det er feil, lover å ordne opp, men ingenting skjer.
Står som nr en i køen i 50 minutter trykker på at de skal ringe meg opp uten at jeg mister plassen. Ta da ca to timer før kontakt. På reise skal jeg refundere pga dødsfall tar ca 8 timer med venting på tlf og masse mailer til slutt. Når det var sparebank 1 var det ordnet med en telefon. Skal ha penger etter grunnforsikring via forbund. Sender inn fullmakter. skifteattest, kontonr og opplysninger om etterlatte. De klarer da og lage masse trøbbel. Kommer til og skrive til forbundet og be de ta tak i dette siden de har kollektiv avtale med de. Den bør vurderes. Jeg oppfordrer andre til og gjøre det samme. I tillegg flytter jeg alle mine forsikringer og lån til KLP da det er bedre. En ser på siden her at det er mange organiserte som har problemer. Ta dette opp med tillitsvalgte og på deres arbeidsplasser. Dette er ikke lenger en forsikring og bank for folket.
Har vært kunde i IF Forsikring i mange år. Byttet til Fremtind på grunn av bedre pris. Det har virkelig vært en tabbe. Fremtind sin skadebehandling og oppfølging er så mangelfull at det rett og slett er en skam. De tror ikke engang på sine egne takst rapporter! Det er bedre å la vær å ha forsikring enn å bruke Fremtind. STAY AWAY - Dette er et katastrofeselskap
Har ingen klager å komme med. Hver gang jeg leter etter billigere forsikringer så kommer de alltid opp dyrere enn det jeg har fra før i Fremtind. Det er nesten sånn at alle forsikrings selskapene jobber sammen slik at kundene ikke trenger å bytte.