Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd ! Rask saksbehandler og fornøyd med å få dekket ny iPad til min datter som var så uheldig å skade den på ferie .
Er bare lureri de selger forsikring til deg å du betaler så lenge du ikke trenger noe fra de. Keltringstreker
Noen få timer etter at jeg hadde sendt inn skademelding, fikk jeg svar fra Fremtind. Jeg ble svært forundret over den raske responsen, fordi det var på kveldstid. Den følelsesmessige rystelsen jeg hadde vært gjennom på grunn av uhellet og skaden på bilen, føltes ikke lenger så dramatisk. Takk!
Kort tid etter innlevering av skademelding ble det behandlet. Oppgjøret innbetalt påfølgende arbeidsdag.
Arrogante kundebehandlere som gjør alt for at man ikke skal få noe igjen på forsikringen.Har vært nødt til å påklage deres avgjørelser og fått medhold flere ganger. Bruker utrolig lang tid på et oppgjør. Anbefales ikke.
Oppgjør kommer hurtig. Forsikring og egen andel må være lik for ektefelle. I dag er det forskjell på hvem som forsikring er tegnet på (kan ikke være 2 personer).
De andre tingene er at de reklamerer får og dekke f.eks lakk skader men ikke at man må ha full egen andel pr lille skade de flere mindre skader kun koster f.eks 2-3 tusen og fikse . Siste tingen er også at man må krangle får og få igjennom noen såm helst saker der de virker såm de prøver så hardt de kan og gjøre minst mulig får sine kunder også kunder som meg såm har topp kasko m full dekning osv.