Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en hyggelig samtale medforsikringen, framla min skade , fylte ut et skjema om ulykken, og noen dager etterpå snakket jeg med en saksbehandler som ringte meg, og noen dager senere fikk jeg beskjed om at alt gikk i orden , hvis det hun leste opp var riktig, beløpet kom etter tre dager, fantastisk. veldig fornøyd.
Jeg bestilte drosjeforsikring med avbruddsforsikring. Da jeg hadde bruk for det , grunnet teknisk problem. Så viste det seg at den dekker kun kaskoskade. Føler meg lurt.
Dårlig kundeservice på telefon, blir alltid bedt om at de må ringe opp igjen og klarer aldri ordne saker per telefon. Dårlig dekning av innboforsikring på oss som er medlem i nsf. Har byttet alle forsikringer grunnet dårlig kundeservice. Får dårlig informasjon om hva forsikringen dekker. Dårlig kundeservice ved melding av skade, får ikke hjelp og blir kun bedt om at skaden må «la gå».
Alt var greit, gode svar og veldig proff.Jeg trengte informasjon om ei reise jeg uke kunne ta på grunn av et dødsfall i familien.
Veldig lett å sende inn skadeskjemaet og pengene var på konto dagen etterpå.
Veldig god behandling ved sykdom i utlandet Ikke hatt noe problemer
Kan ikke få fullrost saksbehandlingstid og oppgjør nok hos dere