Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk bra service hos disse. Jeg fikk fikset mobilen min slik jeg skulle, men måtte reise inn til Eplehuset og få det reparert der. Jeg er lærling så har gratis innboforsikring gjennom LO, men dette visste de ikke. Til slutt fikk jeg det fikset👍
Utrolig forbrukervennlige og en positiv opplevelse
Møtt av hyggelig kundebehandler på telefon. Rask, effektiv saksbehandling og reparasjon av skade på bil.
Bra servis. Rask behandling av saken. Fin oppfølging.
Laaaang behandlingstid , tok ca en uke fra skade ble rapportert til jeg fikk svar. Dårlig eller ingen og uoverstigelig kommunikasjon
De bruker alle muligheter til å unngå utbetaling. Kundeservice bortforklarer og kan lyve. Må ofte ta flere telefoner og stå hardt på mitt for å få det jeg har krav på.
Rask behandlingstid og dyktige kundekontakter. Det er også lett å manøvrere seg på "Min side", samt lett å melde inn skade.