Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har reist en del opp gjennom og hatt noe bagasje ikke komme som planlagt etc. og alltid vært veldig fornøyd med Europeiske, men med Fremtind var det dessverre en helt annen opplevelse. Standardsats på 500,- for å ha vært uten bagasjen over et døgn før ytterligere nesten et døgn på veien føles ganske meningsløst. Kjøpte absolutt ikke noe ekstragavant (men måtte ha undertøy og skift etter 36t på veien før videre over Atlanteren over natten) og går kraftig i minus. At saken i tillegg tok et par måneder å behandle er ganske uforståelig.
Service rask behandling , lett og forstå hva som var avtalt
Dårlig service. Kommuniserer dårlig med nye regler. Ikke fleksible heller. Endret reglene uten å gi ordentlig beskjed. Blir dyrt å få bilen fikset via dem siden de er skikkelig firkant når de håndterer saken enn andre selskaper. Kjøpte fremtind da jeg var ansatt men fant bedre service ute nå. Så aldri igjen med fremtind.
Greit fornøyd med behandlingen jeg fikk fra Fremtind.
Stiller opp når uhellet har skjedd. Litt leie å få tak i skadebehandler på kveldstid , men de tok kontakt på følgende morgen
Fungerer som det skal. Jeg mistet et høreapparat, og min kone kjørte på en bil. Små skader, men verkstedet skulle ha penger...
I denne saken har jeg en meget positiv opplevelse.