Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogant behandling av kunde, brukte 2 måneder på å finne ut at telefonen var ødelagt. Krever da at kunden skal motta erstatningstelefon som ikke ønskes. Besvarer ikke kundens spørsmål, trumfer med paragrafer. Ble lurt til å betale egenandel uten at saken ble løst.
får god oppfølging og forklaring underveis. Får leiebil når det trengs
Raskt saksbehandling og god løsning for erstatning
Blir ikke utdelt kunde rådgiver. Må sitte i minimum 20 minutter i telefon til kundeservice for å få kontakt. Dårlig kundeservice. Priser varierer hele tiden hver måned. Ble rådet til flere forsikringer som vi ikke trengte.
Veldig hyggelig, klart og tydelig og rask behandling. Ikke noe om og men. Veldig god kundeservice/behandling. TUSEN TAKK for hjelp👍😊
Vi har vært kunde i Sparebank 1 forsikring / Fremtind siden 2015. Vi fikk gode priser på topp dekning og i prissammenligning har de kommet best ut frem til 2021. Vi fikk skade,liten vannintrenging i kjeller. Fikk kjapt svar og befaring av fagmann fra forsikring. Derretter har det gått trått. Firma som skulle følge opp på vegne av forsikring har ikke gjort jobben sin og etter 4 måneder uten progresjon klaget vi til forsikringsselskapet. Ikke noe hjelp å få før vi selv etter 6 mnd ordner nytt selskap til å rette skaden. Da viser det seg at selskap som var inne på befaring har brukt over halve erstatning på å ta ned en platevegg. Kanskje de har brukt 20 timer. Vi sitter da igjen med svarteper og må selv bekoste og utføre deler av oppretting. Legg da til den lange tiden, 6 måneder hvor vår kjellerstue stod ubrukelig og ekstra kald pga manglende isolasjon etc. Det siste er da at Fremtind trekker egenandel av erstatning. Fremtind burde fulgt opp egen leverandør som faktisk heller ikke hørte på takstmann (som de selv ba om). Det selskapet (Reco) har åpenbart skrevet regning med gaffel. Viser seg også at ved prissjekk denne uken kom mange andre store ut med bedre pris til oss. Tryg her kommer vi
Svært god veiledning og håndtering. Dette både i telefon og på Mail.