Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I utgangspunktet gode vilkår på forsikringen. Men opplevde saksbehandlingsfeil og ble som kunde gitt skriftlig avklaring i saken, som selskapet senere trakk seg fra (på grunn av feilen de hadde gjort). Mener at selskapet burde ta på sin kappe at de hadde gjort en feil.
Jeg fikk en hyggelig og hurtig behandling.Tror ikke det kan gå bedre så vet ikke hva skulle jeg foreslå til gorbedring! Kun fortset slik👍
Selv om det står at du har krav på erstatning i punktene i forsikringen din, så finner de bare opp ting for å slippe å betale ut.
Tror ikke en får noe bedre.bi er to i huse som har denne forsikringen, da er ingen egenandel
Et forsikrings selskap jeg skal holde meg unna i fremtiden. Når selv møbel produsenten som har møbler som har vert defekte og dermed ødelagt golvet mitt tipser meg om at dette kan jeg få på forsikring. Hva gjør Fremtind, de gidder ikke gjøre noe
Rask og forståelig saksbehandling, enkelt skjemavelde
Dette er et selskap som tar kunden på alvor. Jeg opplever at de har rask og effektiv saksbehandling.