Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tidligere skadesaker har vært upåklagelige, med ryddig og kjapt oppgjør. Men denne siste gangen hadde de plutselig endret på sine vilkår uten forvarsel, og jeg fikk ingenting dekket, selv om forsikringen heter det samme og prisen er lik......
Var uheldig og fikk telefonen min knust og knekt mellom bil og bildør. Å melde inn skaden gikk enkelt og greit. litt lang behandlingstid etter dette pga ferie/backlog antar jeg. oppgjøret kom og ny telefon ble kjøpt inn.
Ikke noe tull der i gården :) Alt gikk som jeg hadde håpet på.
Svarer ikke på innsendte saker og min oppfølging med epost. Lang ventetid på telefon. Unøyaktig/feil informasjon.
Min erfaring er at selskapet er veldig bra. Det tok litt lenger tid enn kanskje vanlig på grunn av koronatider.
Er veldig skuffet. Skaden jeg fikk pga.en forferdlig hagleskur som ødla taket på en utepaviljong.Har fått beskjed fra Dags marked att kundene har fått dekket gjennom sin forsikring. Her tar de 9000kr i egenandel. Skaden er 10takplater som må byttes. Pris kr. 3500,-og jobbkostnader.. Dette forsikringsselskapet anbefales ikke. Har også sett på sosiale mediet att flere er misfornøyd.
Utbetaling har gått raskt og jeg har ikke fått noen spørsmål om å dokumentere kravene mine ytterligere. Det gir meg lave skuldre. Veldig fornøyd!