Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på innsendte saker og min oppfølging med epost. Lang ventetid på telefon. Unøyaktig/feil informasjon.
Min erfaring er at selskapet er veldig bra. Det tok litt lenger tid enn kanskje vanlig på grunn av koronatider.
Er veldig skuffet. Skaden jeg fikk pga.en forferdlig hagleskur som ødla taket på en utepaviljong.Har fått beskjed fra Dags marked att kundene har fått dekket gjennom sin forsikring. Her tar de 9000kr i egenandel. Skaden er 10takplater som må byttes. Pris kr. 3500,-og jobbkostnader.. Dette forsikringsselskapet anbefales ikke. Har også sett på sosiale mediet att flere er misfornøyd.
Utbetaling har gått raskt og jeg har ikke fått noen spørsmål om å dokumentere kravene mine ytterligere. Det gir meg lave skuldre. Veldig fornøyd!
Liker dårlig at vilkårene i Fremtid, er dårligere en de var i DNB forsikring. Sammenslåingen at to store selskaper har gjort det dårligere for meg som kunde
Har hatt gode erfaringer med Fremtind. God respons via nettet og rask behandling
Å få oppgjør i tilgodelapp?? synes dette var tull å vanskelig å finne ut av. Hvorfor kan dere ikke bare betale ut summen til konto?