Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg mener å ha fått en dårlin behandling . Fremtind avslo min forespørsel uten å konferere med meg, og behandlingen virket upersonlig. Det var for meg noe uventet siden både sykehus og produsent mente tap av høreapparater normalt ble dekket, Jeg ser ikke noe bra ved den behandling jeg har fått.
Likte behandling tid og forklaring av personalet hvor jeg kan gå å skrive skadeskjem.
Rask og god hjelp! Eg syns det er fint at ein kan orden alt over nett!
Meldte skade via nett og opplevde rask og god saksbehandling. Skadebehandler i formerte godt underveis og saken løste seg med få henvendelser
Fantastisk og service på et veldig høyt nivå. Aldri noe tull og rask service på skade.
Jeg hadde et problem med et dusj kabinett for en stund siden. Kundebehandler avslo at dette skulle dekkes. Hun var lite imøtekommende og vanskelig å kommunisere med. Saken ble anket og behandlet i Samarbeidsmøte mellom LO og Sp1 i Telemark. Her fikk saken en annen vinkling og jeg fikk dekt det jeg skulle langt om lenge. Rørlegger forretningen jeg var i kontakt med, var også svært betenkt over innsikten til saksbehandleren. Som ansatt i et fagforbund og som en som skal fronte LO Favør fordelene, gjorde dette meg betenkt om Fremtind forsikring. Slik behandling opplevde jeg aldri når Sp1 hadde LO Favør produktene. Det er viktig at kundene ikke får en følelse av å være banditter, når de tar kontakt. De aller fleste benytter forsikring når de har et problem som skal løses..
Har kun hatt en skade mot Fremtind Forsikring, og den gikk smertefritt gjennom fra start til mål.