Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ting går av seg selv. Har ikke snakket med noen, men opplever at ting går i orden når skade er meldt
Veldig fornøyd med rask behandlingen av saken. Oppgjør kom på to virkedager! Skulle bli ringt opp av første saksbehandler men hørte ikke mere den dagen. Andre personen jeg pratet med kom raskt tilbake og ordnet opp..
Jeg fikk veldig klar og grei informasjon i min kontakt med dere. Virket veldig hjelpsom
Man forventer at et forsikringsselskap skal være en hjelp, her har Fremtind mye å lære, 2. gang jeg har hatt en sak som er preget av dårlig kundebehandling…. Man bør forvente at et forsikringsselskap som er frontet/eid av 2 store banker ville oppført seg på samme nivå som eierne?… For min del drar Fremtind ned forholdet jeg har til min bank som er 1 av 2 eiere..
Vi hadde en uhell med kjøleskapet vårt. Den sluttet å virke over natten. Da ble all maten i kjøleskapet ødelagt. Vi fikk erstatning både for maten og selve kjøleskapet.Saken ble behandlet på dagen og vi kjøpte nytt kjøleskap på Fremtind gavekortet Summen på gavekortet var mye mer enn hvis vi skulle ha pengene. Dette virket utrolig fint for oss.
De har sikret seg mot å dekke veldig mye. Vil fraråde ALLE å få denne forsikringen. Ha heller en litt dyrere forsikring, men som faktisk dekker ting som skjer i det virkelige liv.
Meldte skade på nettet. Fikk dagen etter informativ mail om hva som manglet for å kunne behandle saken. Jeg sendte rask inn dette, og to dager etter var saken behandlet og tilbakebetalingsinfo sendt til meg. Alt i alt tok dette ca en uke, fantastisk rask behandling og ryddig informasjon . Jeg er veldig fornøyd.