Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- rask telefontid når du melder skade - rolig, trygg og forståelig kundebehandler - får med engang et Skadenummer og e-post om hva du skal gjøre videre - enkelt og selvforklarende når du logger inn på min side
Veldig fornøyd med personforsikringer. Har også behandlingsforsikringer gjennom arbeidsforhold. Henvisning til spesialist osv fungerer helt topp. Fysioterapi o.l. Ikke så bra. Lite fleksibelt og dårlig betaling utelukker mange relevante behandlere.
Enkle og raske oppgjør, som gjør at kundeopplevelse blir over snittet bra
Dårlig hjelp til en som har kreft svulst på hjernen og som har kjøpt en helt ny leilighet i Bergen hvor jeg fikk hjelp av han som var sjef under byggingen til hvor jeg kunne henge opp min TV. Men når jeg hang opp min TV der gikk ikke det så bra. Og når jeg henvendte meg til det firmaet om en reklamasjon gikk ikke det bra. Når jeg henvendte meg til innbo forsikrings selskapet om hjelp ble jeg avslått med engang og når jeg ringte til dem fikk jeg heller ikke noe god hjelp, de kunne ikke engang videre sende all info til advokat hjelp i selskapet for meg. Alt må jeg ordne selv ingen service. Bruke min energi på å kjempe kjempe. Ikke bare på å overleve not Kreft, men byråkrati i firma som jeg betaler for å få hjelp hos og når jeg trenger hjelp, da får jeg ikke hjelp. Bare sånt drit som dere kommer
Utmerket kundebehandling, hyggelig saksbehandler. Rask oppgjør. Jeg er veldig fornøyd
Svarer ikke på epost eller chat. Kunderådgiver lyver på tlf flere ganger. Lover tilbakemelding innen 1-2 dager. Går flere uker. Må purre for å i det hele tatt få noen løsning på saken. Står uten bil i 3 uker ekstra pga dette. Dårlig skadeoppgjør som fører til stort økonomisk tap.
Lett å få telefonkontakt, Flinke behandlere .Får god veiledning.Kort tid for penger er på konto.