Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prinsipielt synes jeg at det er feil at en klage på en avgjørelse/avslag fra Fremtind blir "klagebehandlet" av samme instans. Det er bukk og havresekk.
Kjapt, greit og enkel behandling av skadesakene mine.
Veldig fornøyd med rask og effektiv behandling. Ønsker at gavekortet med erstatningen kunne brukes på flere steder.
Pratet med en hyggelig saksbehandler, som ba meg sende bilder, pris på ødelagte frysevarer etter at vi kom hjem fra hyttetur og frysa var ødelagt. Det tok nøyaktig 3 dager fra vi pratet med saksbehandler til vi fikk svar at vi fikk tilbake det vi hadde tapt. Vi er kjempefornøyd.
Veldig bra, hyggelig telefonsamtale som ga meg hjelp med en gang.
Klarte ikke å forsikre ett fortelt da de ikke hadde det som produkt. Jeg måtte gjøre deres jobben i en skadesak slik at jeg slapp egenandel.
2 skader, første skade med bil og campingvogn (stille stående ) hvor Fremtind i realiteten behandlet meg som løgner. Andre skade er beskrevet i undersøkelsen tidligere denne undersøkelsen