Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp fikk vi da dyre briller ble ødelagt på ferie
Saken var erstatning av et brilleglass som falt ut av brillene og ble tråkket på. Løste seg umiddelbart ved telefonsamtale.
Svært fornøyd. Har ikke noen problemer å melde om. Meget oversiktlig å ha oversikt både bankkontoer og forsikring i nettbanken. Finner allt på en plass som gjelder bank og forsikring. En god grunn til å vege å bli totalkunde. Hilsen Jens S.
Meldte skaden på min båt på telefon og hadde kontakt med takstmann på under en time
Har fått den hjelpen jeg trenger og er godt fornøyd 👍😊
Fremtind har tydelig og god kommunikasjon med kunden i fbm forsvunnet baggasje og avbestilt reise pga sykdom. Rask og effektiv behandlingstid. Anbefales!
Totalt fornøyd med Fremtind. Rask enkel behandlingstid når skade har skjedd f. Eks under flytting. Hendelse med kjøretøy der super forsikring er kjøpt for kjøretøy gis det lite velvilje for å tilby leiebil utover 3 dager, når bilen ikke er påført skade pga uhell og ikke kjørbar - altså teknisk eller materielle utfordringer der kjøretøy ikke kan kjøres. Brukte NAF som har en desidert bedre avtale overfor sine kunder/medlemmer når det gjelder leiebil utover 3 dager. De ordner 1 uke uten spørsmål Best er pris som medlem av LO. Uslåelig pris og spesielt innbo Anbefaler Fremtind, men hver klar over de begrensninger det kan gi ifbm bilforsikringen ved valg av super forsikring. Ikke alt som er tydelig kommunisert i forsikringsdokumenter