Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk hurtig svar på min henvendelse. Bra oppfølging.
Elendig saksbehandling, arrogante og uten evne til å besvare spørsmål, eller kritikk. "Godag mann-;økseskaft" svar. Utrolig!! En "beskjeden vannskade" fratok tre familier muligheten til å benytte boligen i tørke og reparasjonstiden. Materialvalg og rør gjennomføringer ble tatt uten at Forsikringstaker ble konsultert. Beslutningene førte til forringet kvalitet i forhold til opprinnelig. Påstand fra takstmann om at bad i første etg kunne benyttes, som derved gjorde boligen beboelig stemte ikke. Dette ble påpekt fra Forsikringstaker, men tydeligvis betraktet å ikke medføre riktighet! Mao følelse av å bli mistenkeliggjort for svindel forsøk. Ingen begrunnet klage ble hørt, eller besvart med begrunnelse utover at takstmann hadde uttalt at 1.etg bad kunne brukes. Alle forsøk på å forklare at dette ikke medførte riktighet ble avvist. Alt i alt, overmåte misfornøyd!
Saken min raskt behandlet og informasjon god. Oppfølging under sykehusopphold bra.
Fikk lite hjelp og en ufin kundebehandler. Andre har fått feilen vi har på biln dekt på forsikringen.
Lite løsningsvilje, delvis dårlig kommunikasjon, og tar svært lite hensyn til avstander og dårlig kollektivtransport i Nord-Norge. Når bilen først ikke fungerer (som er grunnen til at man må ta i bruk bilforsikring) og man sitter over 8 mil unna nærmeste Hertz (leiebilselskapet forsikringsselskapet har avtale med), det ikke går kollektivtransport, og Hertz ikke har noen muligheter til å levere ut bil til andre enn forsikringsinnhaver, eller utenfor normalt arbeidstid, blir det svært vanskelig.
En årlig reiseforsikring gir god trygghet til hele familien. En utflukt eller tur på hytta er også en reise. Man føler seg bedre ivaretatt.
Vi er veldig fornøyd med hjelpen og pengebeløpet vi fikk for vår ødelagte tv.