Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk skader på undervannshus i uvær når den lå ute ved brygge. Tok kontakt med forsikringsselskap og fikk beskjed om å frakte båten til nærmeste forhandler/verksted og gi dem kontaktinfo. Fikk fikset alt rimelig kjapt og greit.
Kontant avslag uten dialog. Frustrerende når en ikke får hjelp til saken, bare en avsluttet sak i retur. Sendte inn en søknad, der vi ikke visste hva som gjorde at varmeelementet i oppvaskmaskinen stoppet å slå seg på. Dermed fikk vi straks avslag og avsluttet sak uten at det ble inngått en dialog med meg. Dette er dårlig kundebehandling.
Hyggelig, hjelpsom og forståelsesfulle. Raskt oppgjør.
Ble møtt av en kjempebra saksbehandler som var imøtekommende og følte hvordan jeg har opplevd situasjonen med kaos og ødelagt mat i fryseboksen.
Dårlig behandling i forbindelse av tap min applewatch, håper ikkje flere får samme behandling.
Hjelper ikke deg hvis du har blitt frastjålt noe. De er dårlige på tilbakemeldinger.
Godt fornøyd med forsikringene jeg har. Oversiktlig