Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dialog. Denne gongen var kontakta utruleg bra. Dyktig kontaktperson lokalt
Fikk løst saken pr. Tlf. God kunde behandling.Det virket veldig omfattende å begynne å finne priser pr. Vare og kategorisere.
Jeg er meget fornøyd med min siste sak som ble løst, Derimot er jeg ikke fornøyd med løsningen av saken som ble meld inn i 2022
Hjelp når man trenger det🙏Frastjålet hodetelefon i på tur Hjemreise og sykehusopphold i Thailand .🙏
Alt ok. Oppgjøret kom for og greit. Ingen problemer
Når brannvesenet vurdering er branntilløp med risiko for større brann på parkeringsplass utenfor kjøpesenter samsvarer ikke fremtind vurdering med brannvesenets vurdering. Finner dette ytterst merkverdig og kommer til å forfølge saken videre. Braa og forsikring kan da ikke være uenig i vurderingen. Her er det brannvesenets vurdering som skal legges til grunn, og ikke fremtinds "vurdering". Sier brannvesenet branntilløp og handler rutinemessig deretter, ja så er det branntilløp. Rask respons fra melder og rask respons fra brannvesenet forhindret risiko for større brann. Det er fakta, så hvordan fremtind kan komme till en annen vurdering g enn brannvesenet fremstår vel som uforståelig for alle andre enn fremtind, som ønsker å fraskrive seg sitt ansvar.
stort sett raske svar med gode tilbakemeldinger. noen saker tar for lang tid. for raskt svar og endring av svar