Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når brannvesenet vurdering er branntilløp med risiko for større brann på parkeringsplass utenfor kjøpesenter samsvarer ikke fremtind vurdering med brannvesenets vurdering. Finner dette ytterst merkverdig og kommer til å forfølge saken videre. Braa og forsikring kan da ikke være uenig i vurderingen. Her er det brannvesenets vurdering som skal legges til grunn, og ikke fremtinds "vurdering". Sier brannvesenet branntilløp og handler rutinemessig deretter, ja så er det branntilløp. Rask respons fra melder og rask respons fra brannvesenet forhindret risiko for større brann. Det er fakta, så hvordan fremtind kan komme till en annen vurdering g enn brannvesenet fremstår vel som uforståelig for alle andre enn fremtind, som ønsker å fraskrive seg sitt ansvar.
stort sett raske svar med gode tilbakemeldinger. noen saker tar for lang tid. for raskt svar og endring av svar
Måtte desverre forholde meg til Fremtind enda en gang , da en bedrift skadet en mur på min tomt. Som alle andre ganger, er Fremtind trege å svare, vanskelige å få kontakt med, tre forskjellige saksbehandlere på tre uker som alle verken bryr seg eller orker sette seg inn i saken. Dessuten krangler de på oppgjør og oppgjørsmetoden.. At dette selskapet har kunder er for meg en gåte!
Meget god erfaring når uhellet først er ute. Rask respons og etter noen ok lengde skjema blir ting ordnet. Bedre enn andre jeg har hatt før.
Veldig fornøyd med rask håndtering og samarbeid med SOS international
Forståelsesfull, god på informasjon om regelverk samt god service.
Fantastisk service,tok kun 3 dager fra saken ble innmeldt til oppgjøret var på konto.