Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektivbhandling forståelig skjema og kjekk konsulent,
I de jeg kom frem til en kundebehandler møtte jeg person som lyttet til mine spørsmål og svarte på en fin måte. Vente tiden for å komme igjenom var lang.
Enkel digital behandling og raskt uproblematisk oppgjør.
Som sagt har jeg liten erfaring med selskapet, bare en skade på garderobeskap som ikke hører inn under innbo, og dermed ingen dekning.
Treg og vilkårlig behandling av saker, ingen forutsigbarhet. Styr unna, de vil kun ha pengene dine , hjelpe uteblir
Oppgjøret på forsikringen kom veldig raskt! Saksbehandler forklarte greit kordan fylle ut.
Mye tasting og venting, kommer til feil saksbehandler og du havner i en ny kø som er lengre enn første. Vanskelig å få snakke med noen og du blir ikke oppringt når du ber rette saksbehandler ringe.