Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved skade er allerede utfallet klart før saken er ferdigbehandlet. De nekter å høre på kundene og er veldig bestemte. Har skade på bygning og selskapet mener det er dårlig konstruksjon når konstruksjonen er ren betong og stabil og sterk. Her er det påkjørt slik at det har blitt skadet fysisk. Men de mener på at det er feil på kunstruksjonen.
Betalte egenandel og dyreklinikken ordnet resten med fremtind(mot et lite gebyr og det var vel verdt det) 💪💪
Jeg fikk veldig god og rask hjelp med forsikringen etter mitt sykehusopphold da jeg var på Gran Canaria. Veldig fornøyd med Fremtind og glad jeg hadde dem da jeg ble syk.
Treg saksbehandling. Overlot oppfølgingen av motpart/motparts forsikringsselskap til meg. Ikke som forventet. Jeg hadde forventet at som uforskyldt skadelidende ville selskapet håndtert regress for egenandel ift motpart på mine vegne. Slik er det ikke med Fremtind. Nå går alle våre forsikringer i fremtid ut på anbud.
Jeg har vært kunde i flere år og har erfaring med alle nevnte forsikringer. Hatt nytte av flere grunnet noen uhell og skader. Alltid fått meget imøtekommende og god behandling.
Sendte inn skademeld elektronisk, saken løst samme dag.
Brukte første gang forsikribg for 6-7år. Vannskade på telefon,telefon koster i dag 6000.- (Forsikribg mener verdi på telefon 1500.-) Fikk 0.- utbetalt . Bedre og billiger bruka en annen selskap.