Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Treg saksbehandling. Overlot oppfølgingen av motpart/motparts forsikringsselskap til meg. Ikke som forventet. Jeg hadde forventet at som uforskyldt skadelidende ville selskapet håndtert regress for egenandel ift motpart på mine vegne. Slik er det ikke med Fremtind. Nå går alle våre forsikringer i fremtid ut på anbud.
Jeg har vært kunde i flere år og har erfaring med alle nevnte forsikringer. Hatt nytte av flere grunnet noen uhell og skader. Alltid fått meget imøtekommende og god behandling.
Sendte inn skademeld elektronisk, saken løst samme dag.
Brukte første gang forsikribg for 6-7år. Vannskade på telefon,telefon koster i dag 6000.- (Forsikribg mener verdi på telefon 1500.-) Fikk 0.- utbetalt . Bedre og billiger bruka en annen selskap.
Ble frastjålet el-sykkel. Enkel måte å registrere skaden/tapet på nettsiden. Gikk to dager fra saken ble meldt inn til pengene var på konto. Helt fantastisk erfaring da uhellet var ute! Opplever endelig et forsikringsselskap som tar kundene på alvor og virkelig er der for å hjelpe kunden! Ser ikke at dette kunne blitt gjort bedre!
Utmerket service og strålende fornøyd kunde. Upåklagelig !!
God info pr telefon, kunnskapsrike kundebehandlere som håndterte saken profesjonelt.