Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sunes det er lett å komme i kontakt med saksbehandler OG at det er mennesker i kontakten ……..ikke en nettside!
Dårlig erfaring med ufine saksbehandlere, utilgjengelige saksbehandlere og lang ventetid. Det har vært tyngende for oss å stå i denne forsikringssaken. Ekstremt misfornøyd.
2 båter, 3 biler og 2 motorsykler samt innbo er forsikret. Kunde sikkert over 15-20 år. Så dør komfyr på 17 mai. Forsikringen gjelder ikke fordi komfyren jeg har kjøpt for 7,5 år siden er innebygget. Supert selskap.
Første gang i mitt liv jeg bruker forsikring. Var redd for å måtte forsvare å «krangle» meg til erstatning. Det var ikke sånn i det hele tatt!
Fantastisk selskap og oppfølging 😊Håper at mange velger dere..Tror faktisk dere er Norges Beste🙏
Syns i det hele tatt det er veldig bra å forholde meg til Fremtind
Fra jeg var i kontakt med fremtind om saken min, til saken var ferdig behandlet og penger inne på konto, tok det ca. 3 virkedager. Rask og profesjonell håndtering av saken. Svært fornøyd!