Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkle å ha med å gjøre når noe skjer,veldig positiv opplevelse.
Bruker evig lang tid på å svare på Mail og krever en tilnærmet umulig dokumentasjon fra et flyselskap for å dekke erstatning på noen få tusenlapper. Føler meg som en brikke i et spill som jeg aldri kommer i mål med. Utrolig lite hjelpsomme. I tillegg så forventer jeg litt ekstra som medlem via LO FAVØR. Ville aldri valgt dette selskapet på egenhånd.
Svært fornøyd med oppgjør og oppfølging etter skade på Bmw i3
sendte inn skademelding på Søndag og allerede på Tirsdag etter kun 2 dager var oppgjøret i orden og penger på konto, super service og rask saksgang.
Imøtekommende og høflige serviceansatte på care1 - de svarte raskt på spørsmål jeg hadde underveis i servicen
Bytt selskap i tide, Fremting viser null skjønn i skadesaker, de går regelrett etter boken. Vi hadde en hundeskade som innbefattet trekking av tenner. Hadde vi ventet noen uker til hunden måtte lide, og få følgeskader, så hadde de dekket det, men vi trakk tennene før hunden fikk for store lidelser, da dekkes ikke dette av forsikringen. Meget dårlig saksbehandling….
Litt byråkratisk og uklar i hva som dekkes og ikke