Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
100 % fornøyd rask behanndlings tid . anbefale de..
Vi ble påkjørt av annen bil, men fører nektet for at han hadde gjort dette. Fremtind tok til slutt ansvar og holdt meg skadefri selv om motpart nektet for det som hadde skjedd da det var sterke indisier på at han ikke snakket sant. Hjertelig takk!
Selskapet fastslo, uten å gjøre nærmere undersøkelser av skaden, at skaden hadde skjedd før jeg tegnet forsikring, selv om dette ikke var tilfellet. Evnen til å sette seg inn i saken var totalt fraværende.
Hyggelige saksbehandlere, raskt oppgjør. Hatt flere større saker hvor det alltid ordner seg. Godt oppgjør
Elendig kundebehandling - tok bl. a flere måneder å få svar. Fikk først beskjed om at vi ville få innvilget erstatning, deretter ble dette trukket tilbake flere måneder senere.
Super service. Jeg som mange andre søker markedet innimellom for å om mulig spare noen kroner på forsikring. Når jeg finner ut hvor lite jeg sparer på å bytte, ville det ikke falle meg inn å bytte. Jeg betaler gjerne noen få hundrelapper ekstra i året for den fantastiske servicen Fremtind gir. Jeg har heldigvis ikke hatt bruk for forsikringen så ofte, men når jeg har hatt bruk for den, har service og oppfølging vært upåklagelig. Jeg har også som LO medlem en glimrende god innboforsikring levert av Fremtind. Så langt meg bekjent er det ingen selskaper som kan matche den forsikringen.
Er godt førnøgd, men har et inntrykk av at den er kostbar, så eg vurderer å innhente tilbud frå andre.