Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind har rotet og somlet i 6 måneder for så å nekte erstatning. Ingen kommunikasjon underveis, har ikke sendt noen for å vurdere skaden. Begrunnelsen for avslag fremstår som ekstremt opportunistisk flisespikkeri. Et annet selskap innvilget min nabo erstatning uten å nøle, basert på samme dokumentasjon. (Det er samme skadetilfelle) Konklusjon: Unngå kundeforhold med Fremtind for enhver pris!!!!
Jeg er bare utrolig fornøyd med god hjelp fra dere🌟
Ingen informasjon. Alt for lang behandlingstid. Umulig å få tak i saksbehandler.
Alltid fornøyd når jeg har trengt å bruke forsikringen hos dere
Lite opplyste kundebehandler og veldig lite innforstått . Vi skifter selskap!!
Med forsikring som skal dekke det, men som bare dekket 60% grunnet bilens alder. Synes jeg er dårlig.
.saksbehanler og saksbehandling hastighet var veldig bra