Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har et godt kundeforhold som gjenspeiler seg i behandlingen ved uhell/skade.
Selskapet bedriver kreativ tolkning av egne poliser. De viser også lite rom for å utøve skjønn.
Min erfaring: Det tok for lang tid. Det var veldig vanskelig å få tak i saksbehandlere på telefon. Fekk ikkje svar på e-post der eg purra på saksgang. Bli bedre på: Vær meir tilgjengelig!!!
Avslag på søknad om refusjon av flybilletter grunnet covid-19 begrunnes med at vi har fått flybilletter refundert av flyselskapet noe som ikke stemmer.
Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler og takstmann. Å få godtgjørelse for det som ble stjålet gikk fort, men fikk veldig lite igjen for ødelagte eiendeler.
Vi har dessverre vært nødt til å benytte oss av ulike skadeforsikringer det siste året grunnet dødsfall i utlandet, sykdom i utlandet, skade på huset og nå sist kansellering av ferietur grunnet korona. Det er først når man kommer i slike håpløse situasjoner at man virkelig trenger hjelp, og da er jeg glad jeg har Fremtind som forsikringsselskap. Utrolig proffe og ryddige, og de fixer opp raskt. I den siste saken har Ticket reisebyrå, flyselskapet og Resurs Bank nektet å ta ansvar for en tur som flyselskapet kansellerte for 6 måneder siden. Etter først å ha gitt oss avslag (jeg oppga mangelfull informasjon) så har Fremtind nå tatt ansvar og ryddet opp. Godt at en av partene er proffe.
Veldig god erfaring med de saker jeg har hatt. Rask og effektiv behandling , og penga står på konto etter et par dager 😊