Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikrings agent tok ikke kontakt. Egenandel er alt for høy.
Har hatt behov for oppfølging forsikring et par ganger de siste to årene. Først var det kansellerte reiser pga. pandemien. Fikk tilbake alt på reiseforsikring (minus egenandel). Så var det briller som ble ødelagt. Oppgjør i løpet av fem minutter! Sikkert en robot, men vi ble jo veldig fornøyd 😊
Behagelig, fort gjort, proff: Jeg hadde ingen problem i å kommunisere med dem.
Min sak ble behandlet raskt . Er veldig fornøyd med måten min sak ble løst på.
Kort og grei saksbehandling og ikke noe diskutering frem og tilbake
Veldig fornøyd så langt dog oppgjøret ikke er avgjort enda. Kundeservicen er det overhode ingenting å utsette på, heller ikke oppfølging.
Fornøyd med behandlingen,oppfølgingen og raskt oppgjør .